نوشته شده توسط : Life Magazine Team

فورک چیست؟

از نظر برنامه نویسی فورک Fork به صورت پردازش تغییرات در کد های مختص ارز های دیجیتال می باشد که این کد ها علاوه بر دارا بودن تغییرات اساسی، تقریبا شبیه به کد های اصلی می باشند که در این صورت هر دو کد ها می توانند به شکل همزمان بر قرار باشند و عمل کنند.در حقیقت می توان گفت فورک ها برای آزمودن پردازش خاص به کار می روند اما در حوزه ارز های دیجیتال از آن ها برای تغییرات مهم و اساسی و یا ایجاد نوع جدیدی از یک ارز با ساختاری تقریبا مانند خود آن استفاده می گردد.

البته لازم به ذکر است که برخی از فورک ها به صورت اتفاقی و به دلیل ضعف ارتباطی موجود بین نود ها در زمان ارسال اطلاعات بلاک چین تشکیل شوند و انگیزه قبلی نداشته باشند.بعضی از مواقع این نوع از فورک ها مقبول واقع می شوند اما اکثر فورک های ارز های دیجیتال به دلیل بعضی از اختلاف نظر های ایجاد شده مربوط به آن ارز بوجود می آیند.در اصل ارز هایی که دچار فورک می شوند با نمونه قبلی خود تاریخچه بلاک چین مشترکی دارند به این شکل که رکورد های مربوط به تراکنش های شکل گرفته قبل در هر زنجیره ای، قبل از فورک، مانند هم می باشند.

هارد فورک Hard Fork

هارد فورک در حقیقت تغییر در دستورالعمل ارز دیجیتال می باشد به شکلی که ورژن های قبلی به هیچ عنوان مقبول نمی باشند که در این شرایط اگر آن ها به کار خود ادامه دهند با یک دستورالعمل و داده هایی متفاوت با نمونه جدید به فعالیت خود ادامه می دهند که این وضعیت ممکن است سبب آشفتگی در شبکه و بروز خطاهای احتمالی منجر شود.

در اصل با به وجود آمدن هارد فورک بی نظمی در داخل شبکه اتفاق می افتد اما در کنار آن ممکن است ریسک استفاده دوباره دارایی دیجیتال شکل بگیرد که تنها راه جلوگیری از آن این است که یکی از نمومه ها به نفع دیگری کنار بکشد که سبب ضرر هایی برای ماینر ها می شود.راه حل موجود دیگر این می باشد که تمام نود های شبکه در زمان یکسان به نمونه جدید تغییر پیدا کنند که در پی این اتفاق احتمال دستیابی به یک سیستم توزیع شده و نامتمرکز بسیار سخت می باشد.

سافت فـورک Soft Fork

سافت فورک بر خلاف هارد فورک همیشه می تواند در کنار نمونه های قبلی خود به کار خود بپردازد مثلا اگر یک تغییر در دستورالعمل اتفاق افتد که باعث سخت تر شدن قوانین مربوط به آن شود، این اتفاق فقط از طریق ایجاد تغییراتی در ظاهر و استفاده از تابع هایی که به ساختار اصلی آسیب نرسانند انجام می شود که در نهایت یک سافت فورک بلاک های نمونه جدید به وسیله نود های نمومه قبلی مقبول می شود که همچنان نود های نمونه جدید، بلاک های نمونه قدیمی را رد می کنند.

گفتنی است که سافت فورک مشکل مصرف دوباره دارایی های دیجیتال را ندارد زیرا سرمایه گذاران و استفاده کنندگانی که از نود های نمونه قدیمی استفاده می کنند توانایی خواندن بلاک های هر دو نمونه را دارند که این امر سبب می شود که مصرف قبلی آن دارایی را متوجه شوند.

برگرفته از : سایت شمع سبز

 



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Life Magazine Team

نوید

نوید محمدزاده از مهم‌ترین بازیگران سینمای ایران پس از انقلاب است. چند ویژگی مهم باعث شده که کارنامه حرفه‌ای او در میان بازیگران سینمای ایران کارنامه‌ای خاص و منحصربفرد باشد:
اول اینکه: «نوید محمدزاده» بازیگری است که به انتخاب‌های هوشمندانه‌اش معروف است. در طی ١١ سالی که از آغاز فعالیت حرفه‌ایش در سینما با بازی در فیلم «آندو» ساخته «بهروز قبادی» می‌گذرد او در ١۵ فیلم سینمای ایران بازی کرده و قریب به اتفاق این فیلم‌ها فیلم‌های مهمی در سینمای ایران به‌حساب می‌آیند و در زمان خودشان بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند، مانند عطر نوید محمدزاده ، اغلب پرفروش بوده‌اند، توسط منتقدان مورد تحسین قرارگرفته‌اند و در جشنواره‌های داخلی و خارجی بنده جوایز مختلفی شده‌اند. بی‌دلیل نیست که در میان تماشاگران و علاقمندان سینما این ذهنیت به خوبی جاافتاده است که: «نوید محمدزاده فیلم بد بازی نمی‌کند.»

دوم: نوید محمدزاده در قامت یک سوپراستار تمام‌عیار در سینمای ایران ظاهر شده است فیلم‌های او خصوصا در چند سال اخیر اغلب پرفروش بوده‌اند. به عبارت دیگر به نظر می‌رسد هر فیلمی که او در آن بازی می‌کند می‌فروشد. کمتر بازیگری را سینمای ایران سراغ داریم که حضورش در فیلمی این چنین باعث تضمین موفقیتش در گیشه شود. بی‌دلیل نیست که کارگردانان و تهیه‌کنندگان سینمای ایران برای حضور او در فیلم‌هایشان سرودست می‌شکنند و عطر مردانه نوید محمدزاده به فرو بالایی دست پیدا کرده است.

زندگینامه :

نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در ایلام بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را  از سال ۱۳۸۲ بعد از گرفتن دیپلم آغاز کرد. در کارنامه تئاتر و سینمای این بازیگر آثار درخشانی دیده می شود. نوید محمدزاده با فیلم سرخ پوست و متری شیش و نیم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ۹۷ حضور داشت.

نوید محمدزاده کارهای هنری و تئاتر را از دانشگاه آغاز کرده است و در سال ۱۳۸۲ در یک موسسه هنری به نام موسسه هفت هنر آموزشهای بازیگر حرفه ای را زیر نظر استادانی همچون محمد یعقوبی ، مهتاب نصیرپور ، علی سلیمانی و امیر قنبری می بیند.  تا سال ۱۳۸۶ هیچ فعالیت حرفه ای در سینما نداشته است و با بازی در نقش مکمل فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی اولین تجربه سینمایی خود را کسب می کند. وی مجری قسمت هایی از برنامه دوستان که از شبکه جام جم پخش می‌شد بود.  نوید محمدزاده در سال ۱۳۸۷ اولین تئاتر حرفه ای و جدی خود به نام ” پسران آفتاب ” را تجربه کرد. وی با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد.  در کارنامه تئاتر وی آثار مهم و درخشانی همچون شکلک، الیور توئیست، خدای کشتار و بینوایان وجود دارد.  وی با بازی در فیلم سینمایی ناهید ساخته آیدا پناهنده در میان مردم و کارگردانان مشهور شد و در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد. پوشش نوید محمدزاده در این فستیوال موجب واکنش های مردم در رسانه ها و فضای مجازی شد. 

 

 



:: برچسب‌ها: نوید , نوید محمدزاده , هنر , هنرمند , سینما , بازیگر , بازیگران , بازیگرسینما , هنرپیشه ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Life Magazine Team

AirPods 2 اپل دارای یک کیف شارژ بی سیم اختیاری است که امکان شارژ بی سیم مبتنی بر Qi را فراهم می کند.  AirPods به روز شده را می توانید بدون کیف شارژ با قیمت 159 دلار ، با کیف شارژ با قیمت 199 دلار دریافت کنید یا می توانید فقط کیف شارژ AirPod های موجود خود را با 79 دلار بخرید.

 

 در AirPods هیچ تغییری در طراحی ایجاد نشده است ، بنابراین به نظر می رسد مانند EarPod های استاندارد اپل اما بدون سیم باشد.  AirPodها کاملاً بدون سیم هستند و فقط در رنگ سفید و گزینه های رنگ دیگری در دسترس نیستند.

 

 AirPods در هنگام گوش دادن به موسیقی حداکثر پنج ساعت دوام باتری را ارائه می دهد و کیس 24 ساعت عمر باتری اضافی را فراهم می کند.  AirPod های جدید با تراشه H1 کارایی بیشتری دارند و زمان مکالمه از دو ساعت به سه ساعت افزایش یافته است.

 

 وقتی کیس فانتزی ایرپاد را باز می کنید ، AirPod های داخل آن به طور خودکار به دستگاه شما متصل می شوند و با استفاده از سنسورهای داخلی و یک شتاب سنج ، AirPods می تواند تشخیص دهد چه زمانی آنها را در گوش خود قرار می دهید یا بیرون می آورید ، صدا را مطابق با آن پخش و مکث می کنید.

 

 میکروفونهای در حال تغییر پرتو تماس های واضح و واضح را امکان پذیر می کنند و در صورت تمایل به استفاده از ویژگی Hey Siri ، حرکات ضربه برای تعویض آهنگ ، تغییر میزان صدا و فعال سازی Siri تعبیه شده است.  هنگام صحبت برای جلوگیری از صدای محیط ، یک شتاب سنج صوتی جداگانه به آن ضربه می زند.

 

اگر می خواهید گوش خود را برای گوش دادن به محیط اطراف گوش دهید ، بعد از دانلود موزیک در آیفون می توانید همزمان از هر دو AirPod استفاده کنید یا اپل AirPods را برای ارائه صدای AAC با کیفیت بالا طراحی کرد که از همه آهنگ ها گرفته تا پادکست ها عالی به نظر می رسد.

 

تازه سازی نسل دوم AirPods فاقد برخی از ویژگی های شایعه شده است ، از جمله رنگ جدید ، اما تراشه H1 برای بهبود اتصال و زمان تعویض دستگاه ، ساعت اضافی زمان مکالمه ، قابلیت "Hey Siri" و شارژ بی سیم  مورد را به روز کنید.

 

 با راه اندازی AirPods نسل دوم ، اپل AirPod های نسل اول را متوقف کرد.  از اکتبر 2019 ، اپل AirPods 2 را نیز در کنار AirPods Pro ، نسخه 249 دلاری رده بالاتر AirPods با لغو Active Noise و طراحی جدید با نوک گوش سیلیکونی به فروش می رساند.

 

اپل گهگاه به روزرسانی سیستم عامل را برای AirPods منتشر می کند و نسخه میان افزار 3A283 است که در ماه سپتامبر برای افزودن پشتیبانی از تعویض خودکار دستگاه معرفی شد. هنگام خرید کیس ایرپاد به کیفیت آن توجه کنید.



:: برچسب‌ها: ایرپاد , اپل , موبایل , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Life Magazine Team

دوربین های گوشی های هوشمند به دلیل حسگرهای بهتر و پردازش دقیق تصویر در چند سال گذشته به طرز چشمگیری بهبود یافته اند.انقلاب چند دوربین همچنین باعث بزرگنمایی و جلوه های عمق میدانی بهتری شده است که تاکنون برای عکاسی از تلفن های هوشمند ناشناخته بود.

 

 با این وجود ، داشتن یک دوربین عالی تنها بخشی از نبرد است.  بقیه موارد به دست عکاس بستگی دارد ، بنابراین نگاهی می اندازیم به چند نکته در مورد عکاسی از تلفن های هوشمند که باید بدانید.

 

در سال 2014 ، من موفق شدم در یک کارگاه آموزشی عکاسی با تلفن همراه توسط NatGeo’s Stephen Alvarez شرکت کنم.  و یکی از بزرگترین اجراهای مشهور نیز یکی از بارزترین نکات مربوط به عکاسی از تلفن های هوشمند در گذشته بود.

 

وی گفت ، تفاوت بین یک عکاس خوب و متوسط ​​معمولاً در حجم عظیم عکسهای گرفته شده خلاصه می شود.  پس از همه ، باید چند عکس فوری مناسب داشته باشد پس از گرفتن 300 عکس ، درست است؟

 

 بنابراین دفعه بعد که عکاسی کردید ، دکمه شاتر را برای اندازه گیری خوب چند بار دیگر بزنید.  و به لطف قابلیت پشتیبان گیری عالی Google Photos ، نیازی نیست که فضای ذخیره سازی داخلی شما را مسدود کند.  با شلیک کردن عکس ها ، تغییر اندکی موقعیت ، نقطه کانونی یا زاویه خود نیز گزینه های بیشتری نسبت به دو ده مورد از همان عکس را در اختیار شما قرار می دهد.

 

 سپس حالت پشت سر هم را امتحان کنید یا ضبط را با کیفیت 4K انجام دهید

حالت پشت سر هم برای عکسهای بچه ها ، عکسهای گروهی (همیشه کسی درخواست عکس دیگری دارد) و سوژه هایی که حرکت زیادی مانند ورزش یا حیوانات خانگی دارند ، بسیار مفید است.  برخی از تلفن ها به شما امکان می دهند تا به راحتی چند ضربه محکم و ناگهانی را نگه دارید و بقیه انفجارها را خنثی کنید ، که لمس نسبتاً مفیدی است.

 

 Jonathan Feist ، نویسنده Android Authority و DroneRush همچنین به شما پیشنهاد می کند که یک فیلم 4K بگیرید و قاب را انتخاب کنید که می خواهید به عنوان عکس استفاده کنید.  از این گذشته ، صفحه های صفحه نمایش 4K کمی بیش از 8MP هستند.  ساده ترین راه برای این کار ضربه زدن روی دکمه شاتر دوربین هنگام فیلمبرداری است.  اما چند پخش کننده ویدیوی از پیش نصب شده (مانند Samsung) به شما امکان می دهد در حالی که کلیپ را پخش می کند ، قاب را بگیرید.

 

آیا این قابلیت را در تلفن خود ندارید؟  سپس یک اپلیکیشن جانبی مانند AndroVid را امتحان کنید.

 

 درباره برنامه دوربین خود اطلاعات بیشتری کسب کنید ...

این یکی از رابرت تریگز متعلق به خود ماست و یکی از نکات بسیار کم ارزش برای عکاسی از تلفن های هوشمند است.  چه تلفن جدیدی داشته باشید و چه دستگاه قدیمی تری ، ارزش دارد که وقت خود را صرف بازدید از گوشه و کنار برنامه دوربین خود کنید.  به هر حال ، اگر همه کارتان این است که به صورت کاملاً خودکار عکس بگیرید ، هرگز به طور جدی عکاسی از تلفن هوشمند خود را بهبود نخواهید داد.

 

 یک نمونه رابرت ، برنامه دوربین Huawei است که به شما امکان می دهد برای فوکوس ضربه بزنید ، سپس انگشت خود را از جعبه فوکوس بکشید تا نوردهی تنظیم شود.  همچنین سایر ویژگی ها مانند حالت bothie نوکیا و حالت دوربین قابل بارگیری سامسونگ را می بینیم (با ضربه زدن روی نماد plus در منوی حالت دوربین قابل دسترسی است).  گاهی اوقات به سادگی پریدن به حالت دوربین از پیش تعیین شده مانند نقاشی با نور است. اگر به غلظت رنگ و شدت نورعکسها و کیفیت دوربین آیفون  12 pro دقت کرده باشید، با رنگهایی کاملا طبیعی و دقیق روبرو خواهید شد که شما را شگفت زده خواهد کرد. 

 

 یا اپلیکیشن عکاسی دیگری دانلود کنید

برنامه دوربین از پیش نصب شده لزوماً همه و همه برای گوشی هوشمند شما نیست.  در واقع ، بسیاری از برنامه های دوربین شخص ثالث در Play Store وجود دارد.  این برنامه ها به طور بالقوه می توانند همه چیز را از کنترل گرانول گرفته تا حالت های پیشرفته تر به شما ارائه دهند.  به دنبال دوربینی با کنترل دستی و هیستوگرام هستید؟  سپس Footej Camera را امتحان کنید.  به یک برنامه سلفی محور نیاز دارید؟  سپس به Candy Camera یک چرخش دهید.  حتی اگر به ویژگی ها اهمیت ندهید ، برنامه های شخص ثالث فقط ممکن است عکس های بهتری را از بین ببرند.

 

 خوانندگان عادی همچنین ممکن است در مورد برنامه غیررسمی Google Camera HDR + دوربین اطلاعات داشته باشند.  این توسط Google یا در Play Store پشتیبانی نمی شود ، اما مطمئناً یک برنامه خارق العاده است (اگر روی تلفن شما کار کند).  برنامه دیگری که ارزش بررسی دارد Open Camera است.

 

 آیا واقعاً به فلاش احتیاج دارید؟

تلفن های هوشمند پیشرفت بزرگی در بخش عکاسی در نور کم داشته اند ، بنابراین در این مواقع همیشه به فلاش نیاز نخواهید داشت.  اغلب اوقات فلاش می تواند آنچه را که در صورت گرفتن یک عکس خوب بود خراب کند.

 

در حقیقت ، بسیاری از گوشی های پرچمدار امروز قادر به عکس برداری عالی بدون فلش هستند.  بنابراین دفعه بعدی که خود را در هنگام غروب یا در محیط داخلی عکس گرفتید ، چند مورد را با فلاش و چندین مورد دیگر را امتحان کنید.

 

مطمئناً در نور کم چند لحظه روبرو خواهید شد که در آن فلاش تنها گزینه است ، اما باز هم آزمایش کردن ضرری ندارد.  فقط بخاطر داشته باشید ، بسیاری از عکاسان حرفه ای عمداً عکس های تیره تری می گیرند ، زیرا آنها همیشه می توانند سایه ها را در پست ایجاد کنند ، اما با مناطق منفجر شده نمی توانند کار زیادی انجام دهند.  تصاویر تاریک و بدخلق نیز می توانند بسیار پررنگ تر از تصاویر پر نور باشند.

 

 بیاموزید چه زمانی و چگونه از خورشید استفاده کنید

یک قانون کلی دیگر این است که باید سعی کنید هنگام عکس گرفتن از مردم به خورشید شلیک نکنید.  البته استثنائاتی در این مورد وجود دارد ، مثلاً اگر می خواهید سایه پردازی کنید یا فقط می خواهید آزمایش کنید.  با این وجود ، سعی کنید آفتاب به جای برخورد مستقیم با دوربین ، سوژه ها / اشیا than شما را روشن کند.

 

 صحبت از خورشید است ، شما همچنین می خواهید در ساعات به اصطلاح طلایی (درست پس از طلوع آفتاب یا درست قبل از غروب آفتاب) عکس بگیرید.  این کار را انجام دهید و به احتمال زیاد به رنگ های زیبایی دست پیدا خواهید کرد.  هک ، همه می دانند که غروب خورشید نیز باعث ایجاد یک ضربه محکم و ناگهانی می شود ، بنابراین در آنجا نمی توانید اشتباه کنید.  همچنین می توانید تمرکز خود را بر روی افق و آسمان متناوب کنید تا برخی از رنگ های واقعاً ظاهر شده را بدست آورید. اگر با گوشی A51 از غروب عکاسی باشید، کیفیت دوربین A51  شما را غافلگیر خواهد کرد.

 

شبکه خود را برای قانون یک سوم روشن کنید

یکی از نکات اساسی در زمینه عکاسی با تلفن های هوشمند ، یادگیری این قانون است.  قانون یک سوم از شما می خواهد منظره یاب دوربین خود را به نه بخش تقسیم کنید.  با فعال کردن شبکه دوربین در تلفن هوشمند می توانید این کار را انجام دهید و اگر تلفن شما گزینه ای ندارد ، می توانید به راحتی آن را از بین ببرید.

 

 از اینجا ، قانون اساساً حکم می کند که سوژه ها / اشیا باید به طور ایده آل در نقاط تلاقی این خطوط قرار بگیرند.  این یک نقطه شروع عالی است (و شبکه همچنین به شما کمک می کند تا امور را صاف نگه دارید) اما مقررات این است که قوانین شکسته شوند ، نه؟

 

 بنابراین بدیهی است که تلاش برای رعایت این قانون به شما کمک می کند ، اما اجازه ندهید این مسئله شما را از بهم زدن در کادربندی های دلخواه باز دارد.  کادربندی غیر متعارف می تواند تفاوت چشمگیری در تأثیر عکس های شما ایجاد کند ، بنابراین از این که بدنام شوید ، نترسید.  همانطور که حدس زده اید ، قاعده یک سوم هنگام استفاده از برش مربع اینستاگرام نیز از پنجره خارج می شود.

 

 با HDR بازی کنید

تقریباً هر گوشی موجود در بازار دارای حالت HDR است و چندین نوردهی را با هم ترکیب می کند تا تصویری بهتر ایجاد کند.  با استفاده از این روش ، جزئیات بیشتری را در سایه و در قسمت های روشن صحنه دریافت می کنید.  برخی از تلفن ها HDR خودکار را فعال می کنند در حالی که دیگران آنها را به عنوان یک پیش تنظیم در جایی از برنامه دوربین رها می کنند (ما به شما Huawei نگاه می کنیم!).

 

 HDR با مناظر و صحنه های شهر بهترین عملکرد را دارد ، در غیر این صورت ترکیبی از آسمان روشن و سایه های تاریک می تواند نتایج نامطلوبی را ایجاد کند.  HDR روشن نمی شود و ممکن است دوربین تلفن شما آسمان روشن را منفجر کند یا جزئیات سایه را سیاه کند.

 

 در طول سال ها حالت های HDR جهش های بزرگی در سرعت داشته اند و با ظهور دوربین های AI ، همیشه نمی توانید تفاوت بین گرفتن HDR و عکس استاندارد را در برخی از تلفن ها تشخیص دهید.  اما بسیاری از تلفن های ارزان قیمت همچنان به شما نیاز دارند که برای لحظه ای کاملاً آرام باشید ، مگر اینکه تصویری شبح / تار بخواهید.

 

 تلفن های Pixel Google نشان می دهد که عکاسی HDR (به طور خاص ، حالت HDR +) می تواند برای ارائه عکس های عالی در شب نیز مفید باشد.  بنابراین حالت لزوماً محدود به صحنه های روز نیست.

 

با حالت دستی آشنا شوید

این حالت دستی یا حرفه ای نامیده می شود ، می تواند یکی از پیچیده ترین ویژگی ها برای افراد ناآگاه باشد.  اما جدا از مطالعه در مورد آن ، یکی از ساده ترین راه ها برای یادگیری همه چیز در مورد حالت دستی ، صرف وقت با آن است (این حالت معمولاً در برنامه دوربین شما یک حالت جداگانه است).

 

 سرعت شاتر به عنوان یک آغازگر سریع ، مدت زمان باز بودن شاتر دوربین شما را کنترل می کند.  در تاریکی طولانی تر بهتر است ، اما باید دوربین خود را ثابت نگه دارید.  در همین حال ، ISO اندازه گیری حساسیت به نور است.  تنظیم ISO پایین در طول روز بهتر است ، در حالی که در شرایط تاریک بهتر است.  بیش از حد بالا رفتن منجر به ایجاد نویز یا دانه در عکس های شما می شود.  دیافراگم به همین سادگی چقدر سوراخ شاتر است که نور را از طریق لنز به سنسور می دهد.

ISO ، نوردهی و تنظیمات دیافراگم مثلث مهمترین نوردهی را تشکیل می دهند.  بنابراین تنظیم یک تنظیم اغلب می تواند منجر به نیاز به تنظیم تنظیم دیگری شود.  گذشته از دستگاه هایی مانند Galaxy K Zoom و Asus Zenfone Zoom ، تلفن های هوشمند به شما اجازه نمی دهند دیافراگم را تنظیم کنید ، اما اگر می خواهید نکته نهایی عکاسی از تلفن هوشمند را داشته باشید ، یادگیری در مورد مثلث یک نکته ضروری است.  در گوشی های سامسونگ قادر خواهید بود تا تنظیمات دستی را به بهترین شکل انجام دهید. با نگاهی به کیفیت دوربین A71 میتوانید به قدرت پردازش بالای تصاویر اینگوشی هوشمند پی ببرید.

 

 فقط بخاطر داشته باشید که اگر تلفن کاملاً ساکن نباشد ، سرعت شاتر بیشتر به تاری بیشتر تبدیل می شود.  یک دیوار کم برای مهار کردن تلفن پیدا کنید و نفس خود را حفظ کنید تا چیزها تا حد ممکن بدون تاری باشد.  قرار دادن تلفن روی چیزی و استفاده از تایمر همچنین می تواند لرزش احتمالی دوربین را از بین ببرد.  یا می توانید نکته بعدی را امتحان کنید ...

 

برای عکس های طولانی مدت در معرض نور / یک سه پایه تهیه کنید

عکسهای با نوردهی طولانی می توانند واقعاً زیبا باشند و در تاریکی مانند حرکت آسمان شب مسیرهای روشنایی و سایر جزئیات را ثبت می کنند.  به طور کلی باید مدتی شاتر دوربین باز باشد ، که اگر 100 درصد بی حرکت باشید ، قطعاً تاری خواهد شد.  برخی از تلفن ها مانند Huawei P20 Proاز تثبیت کننده هوش مصنوعی استفاده می کنند تا بتوانید در معرض نمایش طولانی مدت دستی تا چهار ثانیه باشید.

 

 یکی از بهترین راه حل ها برای بقیه ما خرید سه پایه موبایل است که به شما امکان می دهد تصاویر با نوردهی طولانی کاملاً تثبیت شده دریافت کنید.  این موارد را می توان از آمازون هایی مانند آمازون با حدود 15 دلار خریداری کرد.  هک ، حتی اگر قصد انجام عکس های کم نور را ندارید ، اگر تلفن شما در شب تار شود ، یک سه پایه موبایل می تواند مفید باشد.  یکی از آنها را با پاهای خمیده تهیه کنید و می توانید آن را به دور یک تیر یا حصار بپیچید و از تایمر برای عکسهای گروهی با منظره بیشتر استفاده کنید یا برای گسترش سلفی با زاویه بازتر از آن استفاده کنید.

 

در صورت داشتن اوج تمرکز استفاده کنید

با ترفندهای مربوط به دستی ، استفاده از فوکوس اوج یکی دیگر از نکات مورد علاقه ما در زمینه عکاسی از تلفن های هوشمند است.  این یک ویژگی است که در حالت دستی گوشی های جدیدتر LG و Samsung وجود دارد (برای مثال چند مورد) ، و می تواند بسیار مفید باشد.

 

 به زبان ساده ، اوج فوکوس مناطق کاملاً متمرکز صحنه شما را با یک رنگ روشن ترسیم می کند تا نقطه کانونی شما به راحتی قابل مشاهده باشد.  در اصل دقیقاً به شما می گوید که دوربین در کجا فوکوس می کند - نه فقط روی سوژه شما بلکه روی سایر اشیا in در همان صفحه کانونی.  شما می خواهید این را بهمراه تمرکز دستی در حالت دستی / دوربین حرفه ای استفاده کنید.

 

 قبل از عکاسی ، لنز دوربین را پاک کنید

لنزها اغلب با ویژگی های دیگر تلفن های هوشمند مانند دیافراگم ، اندازه سنسور و دوربین های ثانویه کمانچه دوم هستند.  اما آنها در مورد عکسهای عالی عامل مهم دیگری هستند ، زیرا لنزهای کم کیفیت یا لکه دار می توانند عکس را خراب کنند.

 

 به همین دلیل نکته نویسنده AA اسکات گوردون این است که همیشه قبل از عکس گرفتن آن را پاک کنید.  البته ، آستین شما بهترین گزینه نیست ، بنابراین ما یک پارچه میکرو الیاف یا بدون پرز را پیشنهاد می دهیم.  همین که عادت کردید لنز خود را به طور خودکار پاک کنید ، از چند عکس قابل استفاده دیگر تعجب خواهید کرد.



:: برچسب‌ها: عکاسی , اندروید , سامسونگ , تلفن , موبایل , گوشی هوشمند , گوشی , اندرویدی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Life Magazine Team

چهار اثر فلورانس

این کتاب تابحال در ایران بارها چاپ شده است و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. نویسنده این کتاب که اسم خودش را روی این کتاب گذاشته است، فلورانس اسکول شین،‌ نقاش،خطیب و سخنران مشهور در آمریکا است.

این کتاب از کتابهایی است که میتواند برای افرادی که دنبال یک شروع جدید هستند بسیار مفید باشد.

در چهاربخش مختلف این کتاب اسکاول شین تلاش کرده است تا به بیانی ساده و صمیمی، مخاطبین خود را با مفهوم اصلی کتاب درگیر کرده و آموزه های لازم را به دور از هرگونه اجبار و یا شعارگرایی، به خوانندگان بیاموزد.

خرید کتاب چهار فلورانس

 

کتاب شدن  Becoming

کتاب شدن اثر میشل اوباما، در اولین ماه انتشارش رکورد فروش را شکست! این کتاب که عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال آمریکا را نصیب خود کرد، زندگی شخصی همسر اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا را قبل و بعد از ورود به کاخ سفید روایت می‌کند.  میشل اوباما در کتاب شدن (Becoming) به شما نشان می‌دهد که قبلاً چه کسی بوده و چه دیدگاهی نسبت به انواع موضوعات همچون طبقه اجتماعی، نژاد و جنسیت دارد. او شما را با احساس خود در مورد زندگی خانوادگی، ویژگی‌های اصلی شخصیتی، و همه اتفاقات و افرادی آشنا می‌کند که به او کمک کرده‌اند به کسی که اکنون هست، تبدیل شود.

خرید کتاب شدن میشل اوباما



:: برچسب‌ها: کتاب , خریدکتاب , کتاب خوب , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Life Magazine Team

با شیوع بیشتر و بیشتر فناوری در محیط کار ، داشتن مهارتهای پایه ای در سخت افزار و نرم افزار رایانه بیش از هر زمان دیگری مهم است.  برخی مهارت های رایانه ای اساسی که هر کارگر باید داشته باشد وجود دارد.

 

 یک کارفرما به دنبال مهارت های رایانه ای در رزومه شما خواهد بود ، و شما باید علاوه بر صحبت کردن با سخنرانی ، پیاده روی را نیز پیاده روی کنید - به این معنی که هنگام استفاده از کامپیوتر باید بدانید که چگونه از رایانه استفاده کنید  کار.

 

 در اینجا 5 روش رایگان و آسان برای بهبود مهارت های رایانه ای شما آورده شده است.

 

 کوتاه وقت؟  برای دیدن چند دوره رایگان به پایین پرش کنید ، بنابراین می توانید از امروز به صورت رایگان یادگیری را شروع کنید!

 

 1. مواردی را که باید یاد بگیرید شناسایی کنید.

 

 به احتمال زیاد ، شما فقط آنقدر وقت آزاد دارید که می توانید وقف یادگیری یک مهارت جدید کنید.  بر این اساس ، مهم است که از آن زمان عاقلانه استفاده کنید.  این که آیا می خواهید شغل خود را متمرکز کنید یا در زمینه فعلی خود قرار بگیرید ، تجزیه و تحلیل شرح وظیفه موقعیت ایده آل شما یک روش عالی برای شناسایی مهارت هایی است که کارفرمایان به دنبال آن هستند و همچنین ابزارهایی که باید بدانید چگونه از آنها استفاده کنید.

نکته: بخش "الزامات" شرح شغل به طور کلی مکان خوبی برای یافتن این اطلاعات است.

 

 شبکه سازی یکی دیگر از روشهای عالی برای کشف مهارتهای فنی افراد دیگر در زمینه فعالیت شما و یا استفاده روزانه از چه نرم افزارها و برنامه هایی است.  این را می توان با یک سوال ساده مانند "آیا اخیراً مهارت جدیدی یاد گرفته اید که به شما در کار کمک کند؟" یا "کدام نرم افزار یا برنامه مورد علاقه شما است که به طور منظم برای کار استفاده می کنید؟"

 

 علاوه بر این ، می توانید بسیاری از این اطلاعات را به صورت آنلاین نیز پیدا کنید.  برای مثال اگر نماینده خدمات مشتری باشید ، ممکن است "نرم افزار خدمات مشتری" را جستجو کنید.  مراقب محصولات خاصی باشید که در نتایج شما ظاهر می شوند.  Capterra ، یک شرکت بررسی نرم افزار ، منبع مفید دیگری برای شناسایی ابزارهای رایج در تجارت شما است.

 

 مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟  مهارت های خاصی که شما نیاز دارید بسیار به موقعیت و رشته شما بستگی دارد ، اما می توانید برای شروع با این لیست مهارت های برتر کامپیوتر آشنا شوید.  همچنین برخی از بهترین مهارت های موجود در رزومه خود را مرور کنید.

 

 2. با اصول اولیه شروع کنید - و اطمینان حاصل کنید که نحوه استفاده از کامپیوتر را می دانید.

 

 اگرچه این ناگفته نماند ، قبل از یادگیری مهارتهای فنی تخصصی ، حداقل شما به یک درک اساسی در مورد چگونگی استفاده از رایانه - در حالت ایده آل ، هر دو ویندوز یا Mac نیاز دارید.  منابع آنلاین زیادی وجود دارد.  برای مثال سایتهایی مانند Lifewire در ارائه آموزشهای جامع بسیار مفید هستند.

 

 این روزها ، یافتن رویدادهای آموزش رایانه رایگان (یا مقرون به صرفه) بسیار رایج است.  با کتابخانه محلی ، مرکز اجتماع یا کالج محلی خود مشورت کنید تا ببینید چه چیزی دارند.  علاوه بر این ، می توانید دوره های Mac رایگان را در فروشگاه Apple در نزدیکی خود شرکت کنید.

 

 اگر در نقش آفیس کار می کنید ، برای ارتقا skills مهارت های خود و افزودن ارزش به رزومه خود ، مجوز گرفتن در Microsoft Office را در نظر بگیرید.

 

 3. با درک نحوه کار کامپیوتر (و اینترنت) آشنا شوید.

 

 در حالی که این ناگفته نماند ، قبل از یادگیری مهارتهای فنی تخصصی ، حداقل شما باید به یک درک اساسی از رایانه و نحوه کار آن نیاز داشته باشید.  در بعضی موارد ، یادگیری نحوه کارکرد اینترنت نیز می تواند مفید باشد.

 

 حال ، آیا شما به علوم کامپیوتر ارشد نیاز دارید؟  قطعا نه.  اما ، داشتن یک درک ابتدایی از اینکه چگونه فناوری که از آن استفاده می کنید ، پایه محکمی برای یادگیری آینده فراهم می کند.  در اینجا لیستی از چند درس آنلاین رایگان مهارت های رایانه است که می توانید با آنها شروع کنید:

 

بنابراین بسیاری از افراد جویای کار وقت خود را برای درخواست مشاغل RIGHT از طریق کانال های اشتباه تلف می کنند.  تیم متخصصان شغلی ما راهنمای خود را در مورد محل درخواست ایجاد کردند.  امروز از نسخه خود مطالبه کنید!

 

 

منابع پیشنهادی ما جهت مطالعه :

 

 مبانی کامپیوتر برای مبتدیان مطلق - از GCF بیاموزید رایگان (رایگان)

 مبانی اینترنت برای مبتدیان مطلق - از GCF بیاموزید رایگان (رایگان)

 علوم کامپیوتر 101 - از دانشگاه استنفورد (رایگان)

 اینترنت چگونه کار می کند - از آکادمی خان (رایگان)

 مرکز آموزش G Suite (برای برنامه های Google) - از Google (رایگان)

 

 4. یک دوره رایگان رایانه بصورت آنلاین یا حضوری شرکت کنید.

 

 منابع رایگان بسیاری به صورت آفلاین و آنلاین در دسترس است.  حتماً پیشنهادات خود را در انجمن خود مانند کتابخانه محلی ، مرکز اجتماعات ، کالج جامعه یا YMCA بررسی کنید.  همچنین می توانید در سایت هایی مانند Meetup یا Eventbrite رویدادهای آموزشی یا گروهی را جستجو کنید.  اگر در لس آنجلس ، نیویورک سیتی یا شیکاگو زندگی می کنید ، CourseHorse یکی دیگر از منابع عالی است.

 

 اگر ترجیح می دهید مهارت های فنی را به صورت آنلاین بیاموزید ، روش های زیادی برای این کار وجود دارد!  شما باید بتوانید تقریباً هر آنچه را که می خواهید بدانید در YouTube جستجو کنید.  اگر به دنبال یک تجربه یادگیری رسمی تر هستید ، می توانید تعداد زیادی دوره رایگان در سطح دانشگاه را در سایتهایی مانند Coursera ، EdX و Class-Central پیدا کنید.  همچنین می توانید دوره های مقدماتی رایگان را در سایتهایی مانند آکادمی خان ، Codecademy و Free Code Camp بیابید.

 

 نکته: در اینجا لیست گسترده ای از کلاس های رایانه ای آنلاین رایگان و کم هزینه است که می توانید برای شروع آن شرکت کنید.

 

 5. دانش را به کار بگیرید و عملی عملی کنید.

 

 اگر شرح شغل خواستار آشنایی با ابزاری خاص است ، سعی کنید ببینید آیا راهی برای تجربه عملی دارید.  به عنوان مثال ، بگویید یک موقعیت مستلزم این است که شما بدانید چگونه از Trello ، یک ابزار مدیریت پروژه استفاده کنید.  شما می توانید روش هایی را در نظر بگیرید که ممکن است بتوانید ترلو را در موقعیت فعلی خود ادغام کنید.  اگر این امکان وجود ندارد ، شاید موردی وجود داشته باشد که بتوانید از آن در زندگی شخصی خود استفاده کنید - مانند برنامه ریزی سفر.

 

تا آنجا که ممکن است خلاق باشید.  آیا لازم است نحوه استفاده از Google Calendar را بیاموزید؟  استفاده از آن را برای برنامه ریزی و برنامه ریزی قرارهای ملاقات و فعالیتهای خانواده خود شروع کنید.  آیا باید بدانید که چگونه از Skype استفاده کنید؟  یک حساب ایجاد کنید و از آن برای برقراری تماس ویدیویی با شخصی که مدتی با او صحبت نکرده اید استفاده کنید.

همچنین می بایست کار کردن با ویندوز را به صورت کاربردی و عملی فرا بگیرید. به به عنوان مثال رایج‌ترین سوالاتی که دانشجویان دوره ویندوز 10 میپرسند :

تنظیمات صفحه نمایش در ویندوز 10  کجاست ؟

از کجا بفهمیم ویندوزمان چند بیتی است ؟

چگونه ویندوز 10 نصب کنیم؟

چرا مایکروسافت استور باز نمی شود  ؟

حجم ویندوز 10 چند گیگ است ؟

پنهان کردن آیکون های دسکتاپ در ویندوز 10 چگونه است ؟

 

به طور متناوب ، اگر در حال یادگیری مهارتی مانند طراحی گرافیک ، طراحی وب یا توسعه هستید ، روشهای زیادی برای تمرین وجود دارد: می توانید برای شرکت در مسابقات 99Designs ، یا برای شرکت در کنسرت های Fiverr ، به اجرای مسابقات بپردازید.

 

اگر لازم است با یک ابزار یا نرم افزار پولی آشنا باشید ، بنابراین نمی توانید به آن دسترسی پیدا کنید ، بررسی کنید که آیا آن برنامه نسخه ی نمایشی ارائه می دهد یا فیلم آموزشی در وب سایت خود دارد یا خیر.  حداقل این فرصت را خواهید داشت که آشنایی اساسی با ساختار و عملکرد نرم افزار بدست آورید

 

 به یاد داشته باشید ، شما همیشه باید در مورد مهارت ها و توانایی های خود با یک کارفرما صادق باشید. مهارت های خود را بزرگ نگذارید  اگر فاقد مهارتی هستید که در شرح وظایف ذکر شده است ، همیشه می توانید یاد بگیرید که این چیزی است که هم اکنون در حال یادگیری آن هستید (یا قصد یادگیری آن را دارید) و بر توانایی خود در دستیابی سریع به مهارت های جدید تأکید کنید.



:: برچسب‌ها: ویندوز , کامپیوتر , رایانه , آموزش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()